ELOKUVISTA
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Tässä muutamia elokuvia vuosien varrelta, joista itse pidän.
En viitsi alkaa kriitikoksi vaan simppelisti vain totean, että näistä jokainen on omalla tavallaan hyvä ja kiinnostava. Tämä ei ole mikään järjestys, vaan olen kirjoittanut ne siinä järjestyksessä kun tulivat mieleen.
1. Jackie Brown
2. Postimies soittaa aina kahdesti
3. Taru sormusten herrasta (kaikki osat)
4. Casino Royale
5. Yksi lensi yli käen pesän
6. Frances
7. Babel
8. Kauriin metsästäjät
9. Amores Perros
10. Miehen työ
11. Äideistä parhain
12. Sademies
13. Pan`s Labyrinth
14. Kala nimeltä Wanda
15. Avaruusseikkailu 2001
16. Bringin out the death
17. Pieni suklaapuoti
18. Syvä joki
19. Ones upon a time in Amerika
20. Full Metal Jacket
21. Unelmien sielunmessu
22. Kaikki äidistäni
Ja jokaisella pitää olla kaikki Alienit hyllyssä. Ihan jo sen takia, että ne on Alienit.
Kommentit